املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان در تهران , اجاره آپارتمان در تهران و خرید خانه در تهران و دیگر شهرستان ها با قیمت مناسب است اگر قصد فروش خانه یا رهن اجاره آپارتمان خود را بین املاک تهران و دیگر شهرها دارید از املاک دلتا تهران دیدن نمایید

  • ۰
  • ۰

منطقه سیزده اصفهان در جنوب غربی این شهر قراردارد. شمال این منطقه به امتداد حاشیه زاینده رود از تقاطع خیابان نیروگاه تا میدان سهروردی و جنوب آن از میدان تیر تا کارخانه سیمان اصفهان و دیوار غربی زندان مرکزی تا پل یزدآباد محدود شده است.

خانه در منطقه 13 اصفهان

اگر قصد خرید خانه در منطقه 13 اصفهان را دارید، بهتر است تا پایان این مقاله با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

این منطقه به لحاظ تاریخی دارای قدمتی چندین هزار ساله می‌باشد و دارای آثار ارزشمند تاریخی بسیار بوده اما در گذر زمان و بنابر ناآگاهی این آثار همگی تخریب شده است و اکنون بسیار اندک و محدود اثری از آنها باقی می‌باشد.

همچنین این منطقه به دلیل مجاورت با منطقه گردشگری ناژوان از عبور ومرور بسیار و ترافیک سنگین در ایام تعطیلات و روز های پایانی هفته برخوردار است.

منطقه سیزده اصفهان از 9 محله تشکیل شده است که برخی از آن ها محله‌هایی تاریخی هستند و قدمتی چند هزار ساله دارند. مانند محله‌های باغ فردوس، کوی ولی عصر، امیریه، باغ زیار، کشاورزی، قائمیه، دستگرد و کوی گلزار و دیگر محلات.

در کنار بافت فرسوده، بافت نوساز وسیعی نیز در منطقه دیده می‌شود که شامل برج ها و ساختمان‌های بلند مرتبه است.

در این منطقه زمین‌های بایر زیادی وجود دارد که به صورت نیمه ساز، رها شده‌اند و تکلیف این سازه‌ها مشخص نشده است. همچنین زمین‌های قولنامه‌ای نیز در برخی از محله های منطقه دیده می‌شود.

یکی از پروژه‌های گردشگری که در منطقه در حال اجراست تبدیل کوه قائمیه به پارک کوه، جهت جذب گردشگر و استفاده از پتانسیل طبیعی این منطقه می‌باشد.

از مهم‌ترین نقاط قوت منطقه سیزده اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود محورهای اصلی مناسب ترافیکی در منطقه
  • وجود کوه قائمیه و مجاورت با پارک ناژوان و قائمیه در جهت برنامه ریزی برای جذب گردشگر
  • دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی شهر اصفهان
  • امکان بلند مرتبه سازی در منطقه

قیمت خرید خانه در منطقه 13 اصفهان

توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در اصفهان با توجه به نوع ساختمان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

خرید خانه در محله باغ زیار، با متراژ 115 متر و نوساز ، دو خوابه، طبقه چهارم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 9 میلیون و 304 هزار.

قیمت آپارتمان در شهیدبخشی با مساحت 130 متر و نوساز، دو خوابه، طبقه یکم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 30 میلیون.

قیمت خانه در راغب با متراژ 120 متر، 12 سال ساخت، دو خوابه، طبقه دوم با امکانات (پارکینگ – انباری) / قیمت: 19 میلیو و 583 هزار.

پیشنهاد خرید: اگر قصد سکونت در منطقه  11 اصفهان را دارید، خرید آپارتمان در لمجیر بهترین گزینه است که در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی