املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان در تهران , اجاره آپارتمان در تهران و خرید خانه در تهران و دیگر شهرستان ها با قیمت مناسب است اگر قصد فروش خانه یا رهن اجاره آپارتمان خود را بین املاک تهران و دیگر شهرها دارید از املاک دلتا تهران دیدن نمایید

  • ۰
  • ۰
بسیاری از مردم می‌گویند که پیامک اشتباهی برای آنها ارسال شده و برخی از آنها حتی مسکن شخصی ندارند!
ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

به گزارش دلتا مگ به نقل از اقتصادآنلاین، علاوه بر مالکان، مستاجران نیز ملزم به ثبت نام در سامانه املاک و اسکان شدند.

در حالی که ضرب‌العجل وزارت راه و شهرسازی برای ثبت اطلاعات ملکی صدای بسیاری از شهروندان را درآورده است، کمتر از ۲۰ درصد از مردم اطلاعات سکونتی خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کرده‌اند.

این در شرایطی است که دولت برای دریافت مالیات از خانه‌های خالی، وزارت راه و شهرسازی را موظف کرده است که با سامانه املاک و اسکان وضعیت مالکیت خانه‌های مسکونی را شناسایی کند و برای خانه‌های خالی صورت حساب مالیاتی ارسال کند.

بر همین اساس وزارت راه و شهرسازی در فراخوانی از مردم خواست که اطلاعات مالکیت مسکونی خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند و حتی مستاجران نیز اجاره‌نامه‌های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

چنانچه مالکان و مستاجران تا ۲۳ دی ماه اقدام به ثبت نام در سامانه املاک و اسکان و درج اطلاعات نکنند اسامی آنها برای سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود.

در این میان بسیاری از شهروندان ایرانی می‌گویند که پیامک‌های مالیاتی اشتباهی برای آنها ارسال شده و حتی ملک تجاری به عنوان ملک مسکونی این افراد تلقی شده یا برای مستاجران پیامک اشتباهی آمده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به انتقاد ارسال پیامک‌های مالیاتی اشتباه، می‌گوید: این پیامک برای تمام کسانی که املاک خود را ثبت نکرده‌اند ارسال شده است و ممکن است در مواردی اشتباه رخ داده باشد، بنابراین کسانی که می‌خواهند ملک آنها مشمول مالیات خانه‌های خالی نشود باید هرچه زودتر اطلاعات صحیح خود را در سامانه املاک و اسکان درج کنند و در بخش توضیحات با بارگذاری اسناد و مدارک لازم، اطلاعات اشتباه را تصحیح کنند.

بر این اساس معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای با تایید پیامک ارسالی شده از سرشماره V.MASKAN، اعلام کرد که ۲ مهلت ۲۱ و ۲۳ دی ماه برای ثبت اطلاعات ملکی سرپرستان خانوار در نظر گرفته شده و مالکان لازم است تا تاریخ اعلام‌ شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir  مراجعه کنند و در صورت ثبت سکونت و مالکیت توسط مالکان مذکور بر اساس قانون ملک مذکور از جرگه خانه‌های خالی خارج خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «انبوه سازان به دنبال تسهیلات کم بهره هستند» از دلتا مگ بخوانید.

وب سایت ملکی دلتا، اولین سایت تخصصی ملکی در ایران
خرید، فروش و اجاره هر نوع ملک در تهران، اصفهان و سایر شهرهای ایران

با مجله ملکی دلتا همراه باشید .

  • ۰۰/۱۰/۲۵
  • املاک دلتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی