املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان در تهران , اجاره آپارتمان در تهران و خرید خانه در تهران و دیگر شهرستان ها با قیمت مناسب است اگر قصد فروش خانه یا رهن اجاره آپارتمان خود را بین املاک تهران و دیگر شهرها دارید از املاک دلتا تهران دیدن نمایید

  • ۰
  • ۰

آموزش مشاوران املاک می‌تواند زمینه‌ساز یک خرید امن برای مردم در بازار مسکن شود.

آموزش مشاوران املاک

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، عضو اتحادیه مشاوران املاک درخصوص آموزش مشاوران املاک گفت: امیدواریم حرفه‌مندان حوزه املاک با بهره‌گیری از آموزشهای نوین، نسبت به توسعه شغل بنگاه‌داری و ارایه خدمات تخصصی در حوزه املاک اقدام کنند؛در زمان حاضر افراد بسیار توانمندی در حوزه املاک مشغول به فعالیت هستند.

بهرام گلستانی گفت: آموزش مشاوران املاک از طریق روشهای مختلف آموزشی، باعث می‌شود بروز خطا در زمان امضای قراردادها نزدیک به صفر شود که همین امر می‌تواند زمینه‌ساز خریدی امن در حوزه املاک برای مردم باشد.

وی افرود: نیاز اول و مهم مشاوران املاک از آگهی املاک شروع می‌شود و آنها  برای کسب اطلاع از آگهی املاک معمولا وارد برخی سایت‌ها می‌شوند.

علیرضا تفرشی، مدرس دانشگاه نیز گفت: ویژگی‌ها، رغبت‌ها، دانش، مهارت و استعدادها از جمله سرفصلهای ضروری است که افراد شاغل در حرفه املاک می‌بایست به آن مجهز باشند.

تفرشی ادامه داد: در حوزه دانش مقوله‌های مشتری مداری که شاخصه آن تسلط برعلم رفتارشناسی است، قوی بودن در حوزه فروش و بازاریابی، تسلط بر امور حقوقی و قراردادها، کسب اطلاعات عمیق مربوطه و همچنین تسلط بر فناورهای مرتبط ازجمه مهمترین مصادیق مربوط به دانشی است که مشاوران باید آن را دارا باشند.

وی اظهار کرد: شنونده فعال بودن، فن بیان و قدرت کلام، مذاکره کننده موثر، دارای قدرت هماهنگی و سازماندهی و آگاهی اجتماعی نیز از جمله مهارتهای لازم برای مشاوران املاک است.

علی محمدی، مدرس حوزه بازاریابی گفت: ارایه و معرفی محصول، گوش دادن به مخاطب، وادار کردن مخاطب به گفت‌وگو از طریق طرح پرسش‌های فروش و همچنین رفتارشناسی و شناخت شخصیت افراد بر اساس مدلهای معروف علمی از جمله شاخص ترین راهکارهای انجام بازاریابی تلفنی موفق است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «وزیر راه: قرار نیست سالی یک میلیون مسکن بسازیم!» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی