املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان در تهران , اجاره آپارتمان در تهران و خرید خانه در تهران و دیگر شهرستان ها با قیمت مناسب است اگر قصد فروش خانه یا رهن اجاره آپارتمان خود را بین املاک تهران و دیگر شهرها دارید از املاک دلتا تهران دیدن نمایید

  • ۰
  • ۰

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان ایلام گفت: به دلیل پیشی گرفتن قیمت زمین نسبت به نرخ مصالح ساختمانی و محدودیت زمین، ساخت و ساز ۵۰ درصد کاهش یافته است.

قیمت زمین

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، اردشیر حاتمی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان ایلام به گرانی مسکن و قیمت زمین اشاره کرد و گفت: به دلیل گرانی مصالح ساختمانی، قیمت مسکن بیش از هر زمان دیگری گران شده و مردم قدرت خرید ندارند، بنابراین تقاضا در بخش مسکن بسیار کم شده است.

وی در خصوص وضعیت مسکن استیجاری توضیح داد: چون ساخت و ساز کم است و قیمت زمین بالاست، تقاضا برای اجاره مسکن کم شده است و مستأجران فشار زیادی متحمل می‌شوند، زیرا ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد مردم به بخش اجاره‌بها می‌رود.

حاتمی افزود: امیدواریم وعده‌های دولت در خصوص ساخت ۱ میلیون مسکن در سال به‌ زودی تحقق یابد، دولت باید علاوه بر ورود در بخش ساخت مسکن به کنترل شدید قیمت‌ مصالح ساختمانی و نظارت قوی آیتم‌های بخش مسکن در بازار بپردازد. وی ادامه داد: مسکن قابلیت این را دارد که قیمتش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یابد و باید این اتفاق بیفتد.

قیمت زمین

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان ایلام گفت: در ایلام قیمت مسکن نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر کشور گران‌تر است، هم در بخش فروش و هم در بخش اجاره که دلایل خاص خودش را دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام به نسبت بسیاری دیگر استان‌ها جمعیت کمتری دارد و جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی آن هم زیاد است؛ اما نرخ سپرده‌گذاری ایلامیان بالاست و این پول در دست عده کمی است که در بخش مسکن سرمایه‌گذاری می کنند و باعث گرانی مسکن در مرکز استان شده است.

مطالعه بیشتر: مطلب «ساماندهی بازار اجاره با طرح اجاره داری حرفه ای» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی