املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان در تهران , اجاره آپارتمان در تهران و خرید خانه در تهران و دیگر شهرستان ها با قیمت مناسب است اگر قصد فروش خانه یا رهن اجاره آپارتمان خود را بین املاک تهران و دیگر شهرها دارید از املاک دلتا تهران دیدن نمایید

  • ۰
  • ۰

در «طرح جهش تولید مسکن» دولت قرار نیست خانه بسازد بلکه از سازندگان به ویژه انبوه‌سازان حمایت می‌کند.

نرخ مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، شاید نیاز و مطالبه عمومی مردم به مسکن قریب به ۱۰ میلیون واحد مسکونی باشد و حدود یک میلیون و۳۰۰ هزار نفر واحد مسکونی نیاز سالانه می‌باشد.

وی گفت: بالای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد خالی از سکنه نیز وجود دارد که با طرح مالیات بر خانه‌های خالی بر اساس گفته‌های وزارت مسکن و کارشناسان این رقم کاهش یافته است.

منصور آرامی افزود: وقتی تقاضا وجود داشته باشد و عرضه مناسبی صورت نگیرد، با افزایش نرخ مسکن خواهیم شد.

وی افزود: در هر صورت کمبود مسکن، خود به خود بر نرخ مسکن تأثیر گذاشته و این موضوع برای همه یکسان است. بنابراین؛ چاره‌ای جز ساخت مسکن وجود ندارد.

آرامی گفت: اقشار آسیب‌پذیر باید مدنظر قرار گیرند و باید از دهک‌های محروم جامعه حمایت شود و در اولویت قرار گیرند.

آرامی با بیان اینکه «طرح جهش تولید مسکن» در مجلس تصویب شده است، گفت: این طرح دارای دو ویژگی خاص است، در این طرح دولت قرار نیست خانه بسازد.

عزیزالله مهدیان، سرپرست سابق بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی اذعان کرد: مشکل این است که مسکن در کشور تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده است.

وی عنوان کرد: مسکن در بخشی از حوزه‌ها کالای لوکس شده و تبدیل به بورس فعال برای سوداگری شده است و تابعی از عرضه و تقاضا در آنها وجود ندارد.

اگر مسکن به میزان لازم تولید شود و سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگر فراهم شود تا مردم درآنجا سرمایه‌گذاری کنند، به خودی خود این بخش کمرنگ‌تر خواهد شد.

مهدیان اظهار کرد: در بخش ساخت مسکن روستایی سالانه ۲۰۰ هزار واحد تولید می‌شود. لیکن در دولت قبلی این روند کندتر شد و رقم نزدیک به ۱۴۰ هزار واحد رسید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «کمبود سیمان وجود ندارد!» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • املاک دلتا

املاک دلتا

بازار مسکن

دلتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی