املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان ، فروش آپارتمان ، خرید خانه ، فروش خانه

املاک دلتا مرجع خرید آپارتمان در تهران , اجاره آپارتمان در تهران و خرید خانه در تهران و دیگر شهرستان ها با قیمت مناسب است اگر قصد فروش خانه یا رهن اجاره آپارتمان خود را بین املاک تهران و دیگر شهرها دارید از املاک دلتا تهران دیدن نمایید

  • ۰
  • ۰

وزارت راه و شهرسازی ضمن هشدار در خصوص تبلیغات برخی سایت‌ها در فضای مجازی در خصوص پاسخگویی به شهروندان برای درج اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، اعلام کرد: هیچ مرجعی در خصوص پاسخگویی مورد تایید این وزارتخانه نیست و تمام عواقب متوجه تماس گیرنده خواهد بود.

سایت‌های جعلی سامانه املاک

به گزارش «مجله ملکی دلتا»این وزارت‌خانه درباره تبلیغات برخی سایت‌های جعلی سامانه املاک در فضای مجازی در خصوص ارائه مشاوره در خصوص ثبت نام در سامانه اسکان و املاک کشور، اعلام کرد: تماس با پیش شماره های ۹۰۹ مستلزم پرداخت هزینه های قابل توجه از طریق قبض تلفن خواهد بود و محتوای ارائه شده توسط پاسخگویان در این سامانه ها مورد تأیید این وزارتخانه نیست.

این اطلاعیه می افزاید: وزارت راه و شهرسازی به منظور سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، ۲۴ ساعته به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد.

بر همین اساس، مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره ۵۹۱۹۸-۰۲۱ و شماره پیامکی ۰۲۱۱۹۳ برای پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته آمادگی دارد. بنابراین مردم باید مراقب سایت‌های جعلی سامانه املاک باشند.

شهروندان تهرانی با گرفتن شماره ۵۹۱۹۸ و شهروندان دیگر استان‌های کشور با شماره‌گیری ۰۲۱۵۹۱۹۸ می‌توانند در گفت‌وگو با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع‌ها و سوالات خود را مطرح کنند.

  • ۰۰/۰۲/۳۰
  • املاک دلتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی